Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Register
Forgot Password ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu info@osiguranje.ba . 
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (157) 55%
Ne (126) 45%


  You are here:  Home    
Marketing ... Minimize

Portal osiguranje.ba je specijalizovan za problematiku u oblasti osiguranja i reosiguranja u Bosni i Hercegovini. Portal je u periodu od jedanaest godina zabilježio više od 9.065.000 pročitanih članaka što govori o njegovoj posjećenosti i aktuelnosti. Više o navedenom možete saznati na linku Marketing.

Print  

Digitalno putovanje za lakše praćenje rješavanja šteta na osobnim vozilima Minimize
Digitalno putovanje za lakše praćenje rješavanja šteta na osobnim vozilima

Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.

Nakon što korisnik prijavi štetu na www.allianz.hr ili na broj Allianz kontakt centra 072 100 001, korisnik dobiva SMS-om ili mailom poveznicu putem koje može u stvarnom vremenu imati uvid u trenutni status svog odštetnog zahtjeva. U aplikaciji korisnik može priložiti i potrebne dokumente za prijave odštetnog zahtjeva te pratiti “putovanje” štete u 4 koraka:
1. Potvrdu o pokretanju zahtjeva i početka rada na odštetnom zahtjevu
2. Procjenu štete i proces provjere dokumentacije i pokrića
3. Je li zahtjev riješen, vozilo popravljeno i šteta namirena
4. Korisnik ocjenjuje svoje iskustvo ukupnom uslugom

“Novom aplikacijom nastavljamo s prilagodbama naših usluga modernim zahtjevima korisnika. Vjerujemo da ćemo im s primjenom digitalnih rješenja pružiti ad hoc i jednostavnu informaciju, ali i ubrzati naše interne procese kod rješavanja odštetnih zahtjeva, posebno kada je to korisnicima kod namirenja šteta vrlo važno. Time dobivamo priliku i za analizu svih ocjena korisnika koje će biti temelj za buduća još jednostavnija rješenja te usluge”, izjavio je u povodu nove aplikacije Slaven Dobrić, član Uprave Allianz Hrvatska.

Iza ovog projekta stoje timovi iz raznih sektora unutar Allianza, pod vodstvom Marina Žuvele, direktora Prijave i procjene šteta te Elizabete Sarjanović, direktorice Projektnog ureda i poslovne analize koji izjavljuju: “Tijekom razvoja aplikacije u svakom trenu smo u fokusu imali klijente – brzina komunikacije, veća transparentnost i optimizacija cjelokupnog procesa obrade šteta kako bi kod njih povećali osjećaj povjerenja i kontrole nad svojom imovinom i troškovima”.

Izvor: svijetosiguranja.eu


Posted on Monday, December 30, 2019 (Archive on Monday, February 10, 2020)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

 


Ronilački klub Bosna
Ronilački klub Bosna

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
Adriatic
Plivački klub Željezničar

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement