Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Register
Forgot Password ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu info@osiguranje.ba . 
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (157) 55%
Ne (126) 45%


  You are here:  Home    
Marketing ... Minimize

Portal osiguranje.ba je specijalizovan za problematiku u oblasti osiguranja i reosiguranja u Bosni i Hercegovini. Portal je u periodu od jedanaest godina zabilježio više od 8.870.000 pročitanih članaka što govori o njegovoj posjećenosti i aktuelnosti. Više o navedenom možete saznati na linku Marketing.

Print  

Allianz postao najbolji osiguratelj uz porast vrijednosti brenda od 12 posto Minimize
Allianz postao najbolji osiguratelj uz porast vrijednosti brenda od 12 posto

Allianz je zauzeo prvo mjesto među osigurateljima na Interbrandovoj rang-listi globalnih brendova za 2019. godinu koja je objavljena danas, a vrijednost Allianzova brenda porasla je s 10,8 milijardi dolara 2018. na 12,1 milijardu dolara.

Tim povodom Allianzovi ključni ljudi su  dali izjave.

Serge Raffard, direktor Sektora za strategiju, marketing i distribuciju na razini Grupe:
„Ponosni smo što smo postali najbolji brend u sektoru osiguranja – to je znak da naša strategija i preobrazba donose rezultate. Naša strategija nosi naziv ‘Simplicity Wins – Jednostavnost pobjeđuje’.Porast vrijednosti našega brenda odraz je značajnijega i dosljednijega globalnog brenda, koji prolazi preobrazbu kako bi ponudio manji broj intuitivnih proizvoda i usluga te prilagođava svoje poslovanje područjima u kojima postoji velika potražnja i profitabilnost.
To je tek početak. I dalje težimo ostvariti bolje rezultate ne samo od konkurencije u sektoru osiguranja, već i od najboljih globalnih brendova općenito kako bismo svojim klijentima omogućili napredak u svakome smislu. Taj je element ključan kako bismo svoje proizvode i usluge učinili privlačnima. Istovremeno trebamo postići najviši indeks spremnosti korisnika na preporuku tvrtke i proizvoda (NPS) kako bismo svojim klijentima pružili najbolje moguće iskustvo.”

Christian Deuringer, direktor globalnoga upravljanja brendom:
„Od ulaska na ljestvicu 100 najboljih 2007. godine do osvajanja titule najboljega brenda osiguranja u svijetu 2019. godine, uz sveukupno 43. mjesto, uzbudljivo je postići prvi ključni uspjeh. No čeka nas još mnogo toga. Nastavit ćemo graditi svoj brend, iskorištavati jedinstvene uvide i surađivati sa svojim klijentima kako bismo im pružili još bolje iskustvo, ulažući pritom u održiva i inovativna partnerstva, poput onoga koje smo sklopili s Formulom E, kako bismo povećali svoju prisutnost i značaj u životima klijenata.”

Izvor: svijetosiguranja.eu


Posted on Thursday, October 31, 2019 (Archive on Thursday, December 12, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

 


Vagabundo travel
Adriatic

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
Adriatic

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement