Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Register
Forgot Password ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu info@osiguranje.ba . 
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (157) 55%
Ne (126) 45%


  You are here:  Home    
Marketing ... Minimize

Portal osiguranje.ba je specijalizovan za problematiku u oblasti osiguranja i reosiguranja u Bosni i Hercegovini. Portal je u periodu od jedanaest godina zabilježio više od 8.497.000 pročitanih članaka što govori o njegovoj posjećenosti i aktuelnosti. Više o navedenom možete saznati na linku Marketing.

Print  

Vlahović: Umjesto rentanja svoje prošlosti, ima smisla ulagati i stvarati nove poslove Minimize
Vlahović: Umjesto rentanja svoje prošlosti, ima smisla ulagati i stvarati nove poslove

Prema polugodišnjim rezultatima poslovanja Adris grupe u prvih šest mjeseci 2019. godine CO grupa ostvarila je neto dobit u iznosu od 208 milijuna kuna. Maistra je ostvarila jedan posto veću prodaju smještajnih kapaciteta uz povećanje prosječne cijene od 13 posto. Poslovni prihodi iz redovnog poslovanja veći su za 15 posto. Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 83 posto prihoda od prodaje.

U prvih šest mjeseci ove godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 2,87 milijardi kuna, što je za četiri posto više od prihoda ostvarenih u istom prošlogodišnjem razdoblju. Prihodi od prodaje roba i usluga iznose 2,46 milijardi kuna i za 11 posto veći su od prošlogodišnjih. Konsolidirana neto dobit iznosi 181 milijun kuna, što je za jedan posto manje od prošle godine. Utjecaj rasta amortizacije u prvih šest mjeseci 2019. godine iznosi 47 milijuna kuna, što je posljedica snažnih investicijskih i akvizicijskih aktivnosti u protekloj godini.

Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskome tržištu s ukupnim udjelom od 29,4 posto. Tržišni je lider u segmentima životnih i neživotnih osiguranja. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija u iznosu od 1.673 milijuna kuna, što je dva posto manje u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine, ponajprije zbog ciljane optimalizacije i smanjenja dijela portfelja. Bruto zaračunata premija na razini CO grupe iznosi 1.981 milijun kuna i za jedan posto je manja od prošlogodišnje. Kombinirani omjer iz redovnog poslovanja, kao jedan od ključnih pokazatelja efikasnosti poslovanja, iznosi 92,9, što ukazuje na troškovnu učinkovitost poslovanja. U prvih šest mjeseci 2019. godine CO grupa ostvarila je neto dobit u iznosu od 208 milijuna kuna.

U prvom dijelu godine pokrenuti su projekti unaprjeđenja poslovanja s ciljem daljnjeg podizanja razine operativne izvrsnosti i korisničkog iskustva. Očekuju se pozitivni pomaci u drugom dijelu godine, a veći učinak u idućim poslovnim godinama.

Maistra- poslovni prihodi veći za 15 posto

Maistra, uključujući i dubrovački hotel Hilton, ostvarila je jedan posto veću prodaju smještajnih kapaciteta uz povećanje prosječne cijene od 13 posto. Poslovni prihodi iz redovnog poslovanja veći su za 15 posto. Početkom travnja otvoren je Grand Park Hotel Rovinj, čime je dovršeno uređenje zone Monte Mulini, jedne od najluksuznijih turističkih zona na Jadranu. U uređenje zone kojom je Rovinj preoblikovan u luksuznu turističku destinaciju, Adris je uložio 1,5 milijardi kuna. I u ovoj godini Maistra ulaže znatna sredstva u kampove. Najvećim dijelom investicije obuhvaćaju ulaganje u prateću infrastrukturu te podizanje kvalitete zajedničkih sadržaja kampova. Ukupna planirana ulaganja u 2019. godini u turističkom dijelu Grupe iznose oko 300 milijuna kuna. Trenutni je booking za dva posto bolji u usporedbi s prošlogodišnjim, te potvrđuje pozitivne trendove rasta broja noćenja, uz povećanje prosječne cijene. Osim ulaganja u podizanje kvalitete vlastitih sadržaja, Maistra je usmjerena i na povećanje prepoznatljivosti i ponude cijele destinacije. Gotovo 95 posto svojih prihoda Maistra ostvaruje na inozemnom tržištu.

HUP-Zagreb, prošlogodišnja Adrisova akvizicija i tvrtka koja pridonosi jačanju turističkog dijela Grupe, ostvarila je jedan posto veće poslovne prihode. Broj prodanih jedinica niži je za četiri posto uz rast cijena od šest posto. Prognoze za drugi dio godine pokazuju daljnji rast prihoda i operativnog rezultata poslovanja.

U tijeku je i završna faza procesa poslovne integracije tvrtke HUP-Zagreb u turistički dio Grupe s ciljem korištenja operativnih sinergija i ekonomije razmjera. Formiranje jedinstvenog poslovnog sustava pretpostavka je za stvaranje vodeće nacionalne turističke tvrtke pozicionirane u tri rastuća i međunarodno prepoznatljiva odredišta – Rovinju, Dubrovniku i Zagrebu.

Cromaris – 83 posto prihoda na inozemnom tržištu

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto.

Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.

Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

Predsjednik Uprave Adris grupe, mr.sc. Ante Vlahovića je izjavio: “Rezultati naših tvrtki i Adris grupe u cjelini najbolja su potvrda ustrajnog provođenja strategije dugoročnog rasta i razvoja temeljene na ulaganjima, integriranju novih znanja i novih tehnologija u svoje poslovanje. Umjesto rentanja svoje prošlosti, uvjereni smo da ima smisla ulagati, stvarati nove poslove i slijediti načela poslovne izvrsnosti”.

Izvor: svijerosiguranja.eu


Posted on Monday, August 12, 2019 (Archive on Monday, September 23, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

An error has occurred.
Error: is currently unavailable.

Vrijeme Minimize

 

 

Vagabundo travel
Adriatic

Plivački klub Željezničar
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement