Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Registracija
Zaboravili ste šifru ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu korisnici-subscribe@osiguranje.ba
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (118) 59%
Ne (81) 41%


Anketa Minimize
1. Da li će finansijska kriza uticati na osiguravajuća društva?

Da (110) 67%
Ne (35) 21%
Možda (18) 11%


  You are here:  Home    
Tehničke analize vrijednosnih papira Minimize

 
 Na portalu www.analize.ba eksperimentalno je pušten u rad projekat Tehničke analize koji omogućava izradu tehničkih analiza za sve emitente sarajevske i banjalučke berze koristeći se sa 34 tehnička indikatora. Takođe, dati su berzanski indeksi sa sarajevske, banjalučke, ljubljanske, zagrebačke, beogradske, skopske i dvije podgoričanske berze. 

Sve prijedloge i sugestije možete poslati na mail 
analize@analize.ba .

Print  

Točna mjera proteina koja obećava mršavljenje Minimize
Točna mjera proteina koja obećava mršavljenje

Točna mjera proteina koja obećava mršavljenje


Proteini osiguravaju dulji osjećaj sitosti pa ih tvorci raznih dijeta u obilnim količinama preporučuju za programe mršavljenja. No, previše proteina nije ni zdravo niti više pomaže. Koliko je dovoljno?

Nova studija objavljena u časopisu Plos ONE pokazala je da adekvatan unos proteina smanjuje unos hrane tijekom dana, dok povišeni unos ne pokazuje nikakav učinak.

Pokazalo se da su ispitanici koji su unosili 10 % proteina od ukupne energije konzumirali 12 % više kalorija nego kada su unosili 15 % proteina. Nadalje, najveći dio viška energije činilo je usputno grickanje. Kada su ispitanici unosili 25 % proteina prehranom, nije došlo do promjene u ponašanju u usporedbi s unosom 15 % proteina od ukupnog energetskog unosa.

I istraživanje s američkog Sveučilišta Missouri je pokazalo da doručak bogat proteinima i vlaknima produžuje osjećaj sitosti tj. da je povezan s manjim apetitom tijekom dana. Međutim, ovakav doručak treba sadržavati maksimalno 300 do 350 kalorija.

To ne znači da su ugljikohidrati debljaju. U knjizi The Carb Lover’s Diet tvrdi se da ugljikohidratima bogata hrana, poput krumpira, kruha i tjestenine, može pomoći u gubitku suvišnih kilograma. Naime, škrob iz namirnica kao što su banane, zobena kaša, smeđa riža i krumpir potiče rad metabolizma, ima snagu suzbiti apetit, potiče raspoloženje, smanjuje stres i ubrzava gubitak kilograma. Dakako, prejedanje bijelim kruhom i drugim rafiniranim ugljikohidratima ima suprotan učinak.

Nutricionisti i liječnici već duže upozoravaju da prehrana s puno proteina, a malo ugljikohidrata može utjecati na gubitak kilograma, ali ako pretjerate s proteinima ona nije ni najmanje zdrava.

Izvor: magazin.net.hr|vitamini.hr


Posted on Saturday, December 03, 2011 (Archive on Sunday, December 18, 2011)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

BSO
Lucida d.o.o. Sarajevo

BSO
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
VGT osiguranje d.d. Visoko

Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement