Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Registracija
Zaboravili ste šifru ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu korisnici-subscribe@osiguranje.ba
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (118) 59%
Ne (81) 41%


Anketa Minimize
1. Da li će finansijska kriza uticati na osiguravajuća društva?

Da (110) 67%
Ne (35) 21%
Možda (18) 11%


  You are here:  Home    
Tehničke analize vrijednosnih papira Minimize

 
 Na portalu www.analize.ba eksperimentalno je pušten u rad projekat Tehničke analize koji omogućava izradu tehničkih analiza za sve emitente sarajevske i banjalučke berze koristeći se sa 34 tehnička indikatora. Takođe, dati su berzanski indeksi sa sarajevske, banjalučke, ljubljanske, zagrebačke, beogradske, skopske i dvije podgoričanske berze. 

Sve prijedloge i sugestije možete poslati na mail 
analize@analize.ba .

Print  

Što ako pretjerano unosimo ugljikohidrate Minimize
Što ako pretjerano unosimo ugljikohidrate
Što ako pretjerano unosimo ugljikohidrate

Ne držite li se preporuka o unosu određenih vrsta namirnica, pogotovo ako povećate unos ugljikohidrata, možete očekivati upale u svom tijelu koje su povezane s razvojem krvožilnih bolesti, raka, senilnosti i dijabetesa tipa 2.

Da previše ugljikohidrata aktivira gene koji uzrokuju upale u organizmu zaključili su stručnjaci s Norveškog sveučilišta znanosti i tehnologije koji su u svoju studiju uključili 32 blago pretile osobe. Ispitanici su šest dana jeli obroke u prahu koji su se sastojali od 65 posto ugljikohidrata, 15 posto proteina i 20 posto masti. Zatim nisu bili na posebnom režimu prehrane tjedan dana, nakon čega su šest dana prepolovili unos ugljikohidrata, a udvostručili konzumaciju proteina i masti.

Voditeljica studije objavljene u časopisu zaključila je kako su ustanovili pozitivan učinak jedenja nekoliko obroka dnevno te da je prehrana s puno ugljikohidrata negativno utjecala na tijelo ispitanika na molekularnoj razini.

"Zdrava prehrana uključuje specifične vrste hrane tako da minimaliziramo potrebu tijela za izlučivanjem inzulina. Sekrecija inzulina je obrambeni mehanizam u odgovoru na previše glukoze u krvi, a nije bitno dolazi li ta glukoza iz šećera ili manje slatkih ugljikohidrata, poput škroba (krumpir, bijeli kruh, riža itd.)", objasnila je Berit Johansen.

Prehrambena piramida ističe skupine i izbore namirnica koje, ako se konzumiraju u odgovarajućim količinama, čine temelj pravilne prehrane. Ona je alat koji vam može pomoći da se bolje hranite.

Izvor: magazin.net.hr


Posted on Saturday, October 29, 2011 (Archive on Sunday, November 13, 2011)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

BSO
Lucida d.o.o. Sarajevo

BSO
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
VGT osiguranje d.d. Visoko

Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement