Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Registracija
Zaboravili ste šifru ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu korisnici-subscribe@osiguranje.ba
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (118) 59%
Ne (81) 41%


Anketa Minimize
1. Da li će finansijska kriza uticati na osiguravajuća društva?

Da (110) 67%
Ne (35) 21%
Možda (18) 11%


  You are here:  Home    
Tehničke analize vrijednosnih papira Minimize

 
 Na portalu www.analize.ba eksperimentalno je pušten u rad projekat Tehničke analize koji omogućava izradu tehničkih analiza za sve emitente sarajevske i banjalučke berze koristeći se sa 34 tehnička indikatora. Takođe, dati su berzanski indeksi sa sarajevske, banjalučke, ljubljanske, zagrebačke, beogradske, skopske i dvije podgoričanske berze. 

Sve prijedloge i sugestije možete poslati na mail 
analize@analize.ba .

Print  

Namirnice koje vam mogu spasiti život Minimize
Namirnice koje vam mogu spasiti život
Namirnice koje vam mogu spasiti život

Nakon što su studije već pokazale kako konzumiranje velike količine voća i povrća smanjuje rizik od moždanog udara znanstvenici su otišli korak dalje i saznali koja vrsta voća i povrća je najkorisnija.

Studija u kojoj je sudjelovalo 20.069 odraslih osoba pokazala je da je opasnost od moždanog udara za 52 posto niža kod osoba koji su imali visok unos bijelog voća i povrća. Nadalje, utvrđeno je kako povećanje za 25 grama unosa bijelog voća i povrća znači devet posto manji rizik od moždanog udara.

U ovoj studiji bijelo voće i povrće prvenstveno se odnosilo na jabuke i kruške.
Korisna je i jedna jabuka dnevno

'Kao prevenciju moždanog udara moglo bi biti korisno konzumirati znatne količine bijelog voća i povrća. I jedna jabuka dnevno je dobar potez', zaključila je Linda M. Oude Griep, mr.sc., vodeći autor studije s Wageningen sveučilišta u Nizozemskoj.


Tijekom desetogodišnje studije utvrđeno je kako zelena povrća (uključujući lisnato povrće, kupus i salatu), narančasta / žuta (agrumi) i crvena / ljubičasta voća i povrća ne utječu na smanjenje rizika od moždanog udara.

Izvor: magazin.net.hr


Posted on Saturday, September 24, 2011 (Archive on Sunday, October 09, 2011)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

BSO
Lucida d.o.o. Sarajevo

BSO
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
VGT osiguranje d.d. Visoko

Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement