Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Registracija
Zaboravili ste šifru ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu korisnici-subscribe@osiguranje.ba
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
1. Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?

Da (118) 59%
Ne (81) 41%


Anketa Minimize
1. Da li će finansijska kriza uticati na osiguravajuća društva?

Da (110) 67%
Ne (35) 21%
Možda (18) 11%


  You are here:  Home    
Tehničke analize vrijednosnih papira Minimize

 
 Na portalu www.analize.ba eksperimentalno je pušten u rad projekat Tehničke analize koji omogućava izradu tehničkih analiza za sve emitente sarajevske i banjalučke berze koristeći se sa 34 tehnička indikatora. Takođe, dati su berzanski indeksi sa sarajevske, banjalučke, ljubljanske, zagrebačke, beogradske, skopske i dvije podgoričanske berze. 

Sve prijedloge i sugestije možete poslati na mail 
analize@analize.ba .

Print  

Svjetlost nas čuva od raka debelog crijeva Minimize
Svjetlost nas čuva od raka debelog crijeva
gettyimages

Rizik za obolijevanje od raka debelog crijeva i rektuma kod pacijenata kojima je u krvi ustanovljena povećana razina vitamina D, bio je manji za gotovo 40 posto.

Uzimanje veće količine vitamina D znanstvenici povezuju sa smanjenim rizikom od obolijevanja od raka debelog crijeva, a rezultati su utemeljeni na podacima prikupljenim u deset zapadnoeuropskih država, odnosno na više od pola milijuna Europljana, objavljeno je u petak na internetskim stranicama stručnoga časopisa British Medical Journal.

Rizik za obolijevanje od raka debelog crijeva i rektuma kod pacijenata kojima je u krvi ustanovljena povećana razina vitamina D, bio je manji za gotovo 40 posto u odnosu na one s manjom razinom.

Vitamin D organizam dobiva izlaganjem sunčevim zrakama, ali ga ima i u hrani, a otprije je poznato da ima ključnu ulogu u jačanju kostiju jer povećava razinu kalcija u krvi.

Časopis British Medical Journal prenosi rezultate vrlo opsežne studije o povezanosti količine vitamina D u krvi i raka debelog crijeva, a podaci su prikupljeni u deset zapadnoeuropskih država.

No, znanstvenici upozoravaju da je potrebno provesti daljnja istraživanja kako bi se ustvrdilo ima li bilo kakvih nuspojava od eventualnog uzimanja D vitamina kao dodatka jelima, ili češćeg konzumiranja namirnica s puno vitamina D. Također ističu kako bi trebalo ustvrditi je li učinkovitije uzimanje vitamina D u tabletama ili balansiranje prehrane s redovitim izlaganjem sunčevim zrakama.

Otprije je poznato da su pušenje, pretilost i 'sjedilački' način života, alkohol te konzumiranje crvenog mesa i mesnih prerađevina rizični faktori za razvoj raka debelog crijeva i rektuma.

Izvor: net.hr


Posted on Sunday, February 07, 2010 (Archive on Monday, February 22, 2010)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

BSO
Lucida d.o.o. Sarajevo

BSO
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
VGT osiguranje d.d. Visoko

Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement