Prodajni agenti ostaju preferirani kanal distribucije osiguranja

Postoji veliki raskorak između znanja potrošača i percepcije o osiguranju, pokazalo je istraživanje koje je proveo Geneva Association nad 7000 ispitanika na zrelim tržištima (Francuska, Njemačka, Italija, Japan, UK, SAD, Švicarska). S druge strane osnovne funkcije i korist osiguranja za ekonomiju i društvo su uvelike shvaćeni,  no ujedno malo je znanja o industriji osiguranja i njenim procesima. Globalno, manje od četvrtine ispitanika imalo je dobro znanje i pozitivno mišljenje o industriji. Ispitanici u SAD-u izrazili su najpovoljnije mišljenje, a s demografskog gledišta zanimljivo je i iznenađujuće da su milenijalci najmanje negativni o osigurateljnoj industriji.

Čak 53% svih ispitanika izvijestilo je o "lošem iskustvu s osiguranjem". Najznačajnije tri "bolne točke" potrošača uključuju zahtjevno podnošenje odštetnih zahtjeva, složenost proizvoda i nezadovoljavajuća vrijednost za novac.
 
Zanimljivo je što za razliku od nekih drugih anketa, lakoća i jednostavnost kupnje osiguranja (npr. putem pametnih telefona) nije relevantan čimbenik koji bi motivirao dodatnu potražnju za osiguranjem. Samo 15% anketiranih bi to potaknulo na intenzivnije ugovaranje osiguranja. S udjelom od 20%, milenijalci nisu iznimka te istraživanje sugerira da će budućnost distribucije osiguranja ostati „omnichannel“ pristup. Mreže agencija su tu da ostanu, obzirom da ih 55% svih anketiranih navodi kao svoj preferirani kanal. Pomalo iznenađujuće, čak 50% milenijalaca dijeli ovo mišljenje, navodi se u najnovijem izvješću koje u cijelosti možete preuzeti ovdje.
 
 

Izvor: Underinsurance in Mature Economies (2019.)

Izvor: osiguranje.hr


Posted on Thursday, September 19, 2019 (Archive on Thursday, October 31, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating: