Operativna efikasnost - (ne)integracija platformi 'Ahilova peta' u osiguranju

Osiguratelji su pod većim pritiskom nego ikad da učinkovito upravljaju trenutnim operativnim troškovima, a oni koji se ne fokusiraju na operativnu efikasnost riskiraju da postanu nekonkurentni iz perspektive cijene ili profitabilnosti, a što bi moglo negativno utjecati na zadovoljstvo potrošača, agenata i brokera. U rezultatima istraživanja koje je proveo KPMG navodi se da je većina osiguratelja trenutno fokusirana na redizajn procesa, snižavanje troškova i uslugu kanalima prodaje kao i na popravak legacy sustava ili njihovu zamjenu. Rezultati ankete pokazuju da, iako 94 posto ispitanika kaže da aktivno radi na poboljšanju operativne učinkovitosti, 55 posto njih navodi da je ispod postavljenog cilja.

 


Izvor: KPMG, Operational excellence in insurance (2019.)

ntegracija platformi problem većine osiguranja

 
KPMG u izvješću ističe da je integracija između sustava koji podržavaju operativne procese u svim funkcijama osiguranja bila ograničena kod većine kompanija. Za bilo koju poslovnu funkciju više od dvije trećine osiguratelja opisalo je svoje sustave kao neintegrirane s drugim sustavima ili samo s ograničenom razinom integracije. Ljudski resursi i financije izvijestili su o najnižim razinama, s 30 posto i 20 posto ispitanika koji su ukazali na potpuni nedostatak integracije. Čak i za one funkcije koje se najčešće opisuju kao "potpuno integrirane" manje od petine ispitanika ih je kategoriziralo kao takve (štete 19 posto, a servis po policama osiguranja 16 posto). Općenito, većina ispitanika izvijestila je o ograničenoj integraciji u svim funkcijama, uključujući preuzimanje rizika, distribuciju, rad s proizvodima, informacijsku tehnologiju (IT) i kontakt centre.
 
Nadalje, dok je većina osiguratelja (58 posto) usredotočena na standardizaciju procesa i popravak legacy sustava, očekuje se da će ovaj broj pasti na 48 posto u sljedećih 12 do 24 mjeseca. U KPMG-u smatraju da je to prvenstveno rezultat nastojanja osiguratelja da postignu "brze pobjede" i uštedu kroz taktičku automatizaciju nasuprot standardizaciji procesa i transformaciji koje imaju veće dugoročne benefite, ali obično i koštaju više i duže traju. 
 

Kompletne rezultate istraživanje možete preuzeti ovdje.

Izvor: osiguranje.hr


Posted on Friday, September 20, 2019 (Archive on Friday, November 01, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating: