Regionalna konferencija "Povećanje prodaje osiguranja u postojećim ekonomskim uslovima" 27. septembra u Beogradu

Povećanje prodaje osiguranja u postojećim ekonomskim uslovima, tema je regionalne konferencije koja će 27. septembra 2019. godine biti organizovana u Beogradskom hotelu Crowne Plaza, prvi put u Srbiji, saopštio je organizator, portal Sveoosiguranju.rs.

Jedno od pitanja o kojem o kojem će se diskutovanti na konferenciji jeste šta je razlog tome da se u poslednjih 15 godina ukupna premija osiguranja u Srbiji jedva udvostručila, iako je prognozirano da će Srbija biti najbrže rastuće tržište u ovom delu sveta.
 
Prema procenama aktuara, ako se izuzmu obavezne polise osiguranja od auto odgovornosti, manje od 20% stanovništva u Srbiji ima neku polisu osiguranja. Da li je uzrok samo slaba platežna moć stanovništva, ili postoji mogućnost osavremenjavanja prodajnih alata?

 

Konferencija, koju će otvoriti viceguverner NBS Željko Jović, namenjena je osiguravajućim društvima, posrednicima i zastupnicima, ostalim finansijskim institucijama koje se bave prodajom osiguranja, IT kompanijama, HR agencijama i HR ekspertima, konsultantskim kućama.
Na panelu koji sledi nakon otvaranja učestvovaće predsednici Izvršnih odbora pet najvećih osiguravajućih kompanija na tržištu Srbije: Mirko Petrović, predsednik IO Dunav osiguranja, Dragan Filipović, predsednik IO Generali osiguranja, Đorđo Markeđani, predsednik IO DDOR Novi Sad, Zoran Blagojević, predsednik IO Wiener Stadtische osiguranja, Gordana Bukumirić, predsednika Izvršnog komiteta direktora UNIQA osiguranja, Vladimir Đorđević, Udruženje za bankarstvo i osiguranje PKS.
 
Uslediće niz predavanja kompetentnih stručnjaka u oblasti unapređenja prodaje, novih prodajnih tehnika i alata, primene novih tehnoloških dostignuća u prodaji osiguranja - poput data science, veštačke inteligencije, neuromarketinga, i dr.
 

Jedan od predavača je Smiljan Mori, vlasnik jedne od najuspešnijih prodajnih mreža u Sloveniji - SmartMoney. O ulozi onlajn prodaje i društvenih mreža govoriće Miloš Mamula, osnivač portala Osiguranik.com (deo Infostud grupe). Goran Tintor, suosnivač kompanije Data ukazaće na značaj upotrebe i analize podataka za prodaju osiguranja, i na zakonske odredbe o prikupljanaju podatka o potencijalnim klijentima. Lukas Oliver Pavić, član Uprave za prodaju Allianz Croatia govoriće benefitima unakrsne prodaje na osnovu iskustava iz regiona. Josip Tvrtković, CEO Valicon Hrvatska ukazaće na ulogu neuronauke i neuromarketinga u prodaji osiguranja.

 
Poseban segment konferencije čine gosti iznenađenja koji će se baviti temom milenijalaca i njihovih potreba, kao i teme posvećene digitalnoj transformaciji i veštačkoj inteligenciji i gorućem problemu zapošljavanja kvalitetnih kadrova u prodaji.
 

Detaljan program konferencije, čiji je eKapija medijski sponzor, pogledajte na ovom linku.

Izvor: ekapija.com


Posted on Tuesday, August 27, 2019 (Archive on Tuesday, October 08, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating: