Dobila odštetu Croatia osiguranja jer su joj u KBC Sestara milosrdnica za ručak poslužili crve u žgancima

Pacijentici KBC-a Sestara milosrdnica Diani Kovačević Croatia osiguranje isplatilo je u ime bolnice odštetu od 5050 kuna, jer su joj u KBC-u trudnoj poslužili večeru s - crvima.

 

U vrijeme ovog nemilog događaja Diana Kovačević bila je u visokom stupnju trudnoće, a na Odjelu za trudnice KBC Sestara milosrdnica provela je oko mjesec i pol dana. Početkom kolovoza 2016. godine, točnije 3. kolovoza, u bolnici su joj servirali kukuruznu krupicu u mlijeku, s većom količinom bijelih crvi.

Pacijentica je pojela nekoliko žlica tog obroka, a potom je osjetila mučninu, vrtoglavicu, strah za zdravlje. Zbog toga je od osiguravajuće kuće tražila dvadeset tisuća kuna odštete.

- U mojoj kući žganci se više ne jedu. To je završena priča, jer ih ne mogu vidjeti ni nacrtane, a da mi se opet ne vrate ružna sjećanja iz trudničkih dana. I dalje kopam po tanjuru prije svakog obroka i provjeravam što je točno u njemu. Znam da mi je to sad već udarilo na psihu. Nedavno je kćer u vrtiću imala za jelo žgance pa me je prošla jeza. Ne kažem da su crvi sad posvuda, ali strah ne jenjava. Kad sam ih našla u tanjuru nisam mogla vjerovati što vidim. U bolnici su mi rekli da tužim dobavljača, da nije do njih. Dobavljači su, pak, rekli da nije ni do njih, nego da je problem možda bio u skladištenju. Ne znam što bih rekla. Zar se barem prilikom miješanja u loncu crvi nisu mogli uočiti, rekla je Diana Kovačević za Jutarnji list.

Dianin odvjetnik Milko Križanović, pak rekao je: "Odlučio sam zaštititi stranku zbog povreda prava osobnosti. Bolnica je priznala krivnju i isplaćen joj je nesporni dio, ali ipak nam predstoji i sudski postupak u kojem ćemo utvrđivati stvarnu visinu štete. Ovo je dobar put za ostvarivanje prava na naknadu štete u kojem javne ustanove moraju priznati krivnju i dati adekvatnu novčanu naknadu."

Bolnica se ispričala i priznala propust, a za incident je okrivila dobavljače hrane.

- Hranu za potrebe bolnice kupujemo, kao i sve ostalo, putem javne nabave, odnosno odabirom najpovoljnijeg ponuđača. Povremeno nismo zadovoljni s isporučenim i onda reklamiramo te robu vraćamo dobavljaču. Naravno da pazimo, ali teoretski se može dogoditi propust. O ovom smo slučaju razgovarali i odlučili se nagoditi te platiti odštetu. Nadamo se da se to neće ponoviti, jer se jako brinemo o pacijentima i njihovoj prehrani. Uvijek nam je žao kad dođe do neke nemile situacije, ali ne bježimo od odgovornosti, rekao je Mario Zovak, ravnatelj KBC-a Sestara milosrdnica.

Izvor: novilist.hr

 


Posted on Friday, April 26, 2019 (Archive on Friday, June 07, 2019)
Posted by Redakcija  Contributed by
    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating: